Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/9813
Назва: Науково-теоретичні підходи до діагностики комплексу маркетингу виробничого підприємства
Автори: Лозенко, В. О.
Лозенко, В. А.
Lozenko, V. O.
Рогуля, О. Ю.
Рогуля, О. Ю.
Rohulya, O. Yu.
Теми: маркетинговий комплекс;маркетинговый комплекс;marketing complex;діагностика;диагностика;diagnostics;виробниче підприємство;производственное предприятие;manufacturing enterprise
Дата публікації: 2016
Видавництво: НФаУ
Бібліографічний опис: Лозенко, В. О. Науково-теоретичні підходи до діагностики комплексу маркетингу виробничого підприємства / В. О. Лозенко, О. Ю. Рогуля // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики: зб. наук. ст. ІV Міжнар. наук.-практ. Internet-конф., м. Харків, 24-25 берез. 2016 р. – Харків : НФаУ, 2016. – С. 161–163.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/9813
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій кафедри ФММ
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
161-163.pdf411,1 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.