Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/9841
Название: Оцінка ефективності маркетингової PR-діяльності фармацевтичного підприємства
Авторы: Ольховська, А. Б.
Ольховская, А. Б.
Olkhovskaya, A. B.
Костюченко, О. К.
Костюченко, О. К.
Kostyuchenko, O. K.
Школьник, Б. О.
Школьник, Б. О.
Shkol'nik, B. O.
Дата публикации: 2016
Издательство: НФаУ
Библиографическое описание: Костюченко, О. К. Оцінка ефективності маркетингової PR-діяльності фармацевтичного підприємства / О. К. Костюченко, Б. О. Школьник, А. Б. Ольховська // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики: зб. наук. ст. ІV Міжнар. наук.-практ. Internet-конф., м. Харків, 24-25 берез. 2016 р. – Харків : НФаУ, 2016. – С. 260–262.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/9841
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій кафедри ФММ
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
260-262.pdf411,75 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.