Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/9841
Назва: Оцінка ефективності маркетингової PR-діяльності фармацевтичного підприємства
Автори: Ольховська, А. Б.
Ольховская, А. Б.
Olkhovskaya, A. B.
Костюченко, О. К.
Костюченко, О. К.
Kostyuchenko, O. K.
Школьник, Б. О.
Школьник, Б. О.
Shkol'nik, B. O.
Дата публікації: 2016
Видавництво: НФаУ
Бібліографічний опис: Костюченко, О. К. Оцінка ефективності маркетингової PR-діяльності фармацевтичного підприємства / О. К. Костюченко, Б. О. Школьник, А. Б. Ольховська // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики: зб. наук. ст. ІV Міжнар. наук.-практ. Internet-конф., м. Харків, 24-25 берез. 2016 р. – Харків : НФаУ, 2016. – С. 260–262.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/9841
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій кафедри ФММ
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
260-262.pdf411,75 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.