Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/9846
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorВороніна, О. М.-
dc.contributor.authorВоронина, О. Н.-
dc.contributor.authorVoronina, O. N.-
dc.date.accessioned2016-07-15T08:09:57Z-
dc.date.available2016-07-15T08:09:57Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationВороніна, О. М. Cоціальна орієнтація маркетингової діяльності фармацевтичного підприємства-виробника / О. М. Вороніна // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики: зб. наук. ст. ІV Міжнар. наук.-практ. Internet-конф., м. Харків, 24-25 берез. 2016 р. – Харків : НФаУ, 2016. – С. 197–199.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/9846-
dc.language.isouken_US
dc.publisherНФаУen_US
dc.subjectмаркетингова діяльністьen_US
dc.subjectмаркетинговая деятельностьen_US
dc.subjectmarketing activitiesen_US
dc.subjectсоціальна орієнтаціяen_US
dc.subjectсоциальная ориентацияen_US
dc.subjectsocial orientationen_US
dc.titleCоціальна орієнтація маркетингової діяльності фармацевтичного підприємства-виробникаen_US
dc.typeArticleen_US
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій кафедри соціальної фармації
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
197-199.pdf413,02 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.