Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/9846
Назва: Cоціальна орієнтація маркетингової діяльності фармацевтичного підприємства-виробника
Автори: Вороніна, О. М.
Воронина, О. Н.
Voronina, O. N.
Теми: маркетингова діяльність;маркетинговая деятельность;marketing activities;соціальна орієнтація;социальная ориентация;social orientation
Дата публікації: 2016
Видавництво: НФаУ
Бібліографічний опис: Вороніна, О. М. Cоціальна орієнтація маркетингової діяльності фармацевтичного підприємства-виробника / О. М. Вороніна // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики: зб. наук. ст. ІV Міжнар. наук.-практ. Internet-конф., м. Харків, 24-25 берез. 2016 р. – Харків : НФаУ, 2016. – С. 197–199.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/9846
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій кафедри соціальної фармації
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
197-199.pdf413,02 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.