Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/9846
Название: Cоціальна орієнтація маркетингової діяльності фармацевтичного підприємства-виробника
Авторы: Вороніна, О. М.
Воронина, О. Н.
Voronina, O. N.
Ключевые слова: маркетингова діяльність;маркетинговая деятельность;marketing activities;соціальна орієнтація;социальная ориентация;social orientation
Дата публикации: 2016
Издательство: НФаУ
Библиографическое описание: Вороніна, О. М. Cоціальна орієнтація маркетингової діяльності фармацевтичного підприємства-виробника / О. М. Вороніна // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики: зб. наук. ст. ІV Міжнар. наук.-практ. Internet-конф., м. Харків, 24-25 берез. 2016 р. – Харків : НФаУ, 2016. – С. 197–199.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/9846
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій кафедри соціальної фармації
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
197-199.pdf413,02 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.