Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/9846
Title: Cоціальна орієнтація маркетингової діяльності фармацевтичного підприємства-виробника
Authors: Вороніна, О. М.
Воронина, О. Н.
Voronina, O. N.
Keywords: маркетингова діяльність;маркетинговая деятельность;marketing activities;соціальна орієнтація;социальная ориентация;social orientation
Issue Date: 2016
Publisher: НФаУ
Bibliographic description (Ukraine): Вороніна, О. М. Cоціальна орієнтація маркетингової діяльності фармацевтичного підприємства-виробника / О. М. Вороніна // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики: зб. наук. ст. ІV Міжнар. наук.-практ. Internet-конф., м. Харків, 24-25 берез. 2016 р. – Харків : НФаУ, 2016. – С. 197–199.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/9846
Appears in Collections:Матеріали конференцій кафедри соціальної фармації
Тези доповідей співробітників НФаУ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
197-199.pdf413,02 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.