Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/9972
Title: | Удосконалення організації надання соціальних послуг спеціалістам фармації |
Authors: | Заричковая, М. В. Зарічкова, М. В. Zarichkova, M. V. |
Keywords: | соціальний захист спеціалістів фармації;фармацевтична галузь;соціальна послуга;моніторинг соціальної послуги;контроль соціальної послуги;оцінювання соціальної послуги |
Issue Date: | 2015 |
Bibliographic description (Ukraine): | Зарічкова, М. В. Удосконалення організації надання соціальних послуг спеціалістам фармації / М. В. Зарічкова // Фармацевтичний часопис. – 2015. – №3 (35). – С. 48 – 57. |
Abstract: | розглянуто основні компоненти системи надання соціальних послуг спеціалістам фармації, а саме якість, моніторинг, контроль і оцінювання соціальної послуги. Проаналізовано соціальну послугу як економічну категорію та окреслено основні її властивості. Наведено відмінності соціальної послуги від матеріальної допомоги. Теоретично обґрунтовано необхідність удосконалення ряду термінів, зокрема «соціальна послуга», «моніторинг соціальних послуг», «якість соціальної послуги для спеціалістів фармації» тощо. Розроблено алгоритм моніторингу контролю та оцінювання соціальної послуги. Запропоновано розглядати ці компоненти як ланцюг «Моніторинг соціальної послуги (МСП) – Контроль соціальної послуги (КСП) – Оцінювання соціальної послуги (ОСП)». Досліджено законодавчий супровід організації надання соціальних послуг та на її основі запропоновано розробити, єдиний стандарт соціальних послуг для спеціалістів фармації |
URI: | http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/9972 |
Appears in Collections: | Навчальні матеріали кафедри організації,економіки та управління фармацією ІПКСФ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Удосконалення організації надання соціальних послуг спеціалістам фармації.pdf | 3,65 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.