Просмотр собрания по группе - Авторы Фесенко, В. Ю.

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Ґ Д Е Є Ё Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
или введите несколько первых букв:  
Результаты 1 по 59 из 59
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2019Activation of educational activities of future teachersTolstous, D.; Fesenko, V. Yu.; Фесенко, В. Ю.; Толстоус, Д.
2019Handouts as a microcycle of academic lecture in tne digital ageKononenko, N. M.; Kaidalova, L. G.; Fesenko, V. Yu.; Кононенко, Н. М.; Кайдалова, Л. Г.; Фесенко, В. Ю.
2017Implementation of informational and communication technologies in professional training of nursesPavlova I. V.; Павлова, И. В.; Павлова, І. В.; Fesenko, V. Yu.; Фесенко, В. Ю.
2019Improving of the methodology of the discipline «Physical and coloid chemistry» study by distance educationBondarenko, N. Yu.; Бондаренко, Н. Ю.; Fesenko, V. Yu.; Фесенко, В. Ю.
2017Multimedia a necessary element in the work of the teacherSemenova, T. V.; Семенова, Т. В.; Fesenko, V. Yu.; Фесенко, В. Ю.
2017Role of intercultural communications in implementation of innovations in higher education: historical and pedagogical aspectsLutaieva, T. V.; Альохіна, Н. В.; Фесенко, В. Ю.; Лутаева, Т. В.; Алехина, Н. В.; Фесенко, В. Ю.; Alokhina, N. V.; Fesenko, V. Yu.; Лутаєва, Т. В.
2016Specifics of teaching surgery to English-speaking studentsGoni, S.-K. T.; Fesenko, V. U.; Фесенко, В. Ю.
2017Specifics of the use of interactive teaching methods at the preparation of the future medical laborotary assistantsDonchenko, A. S.; Донченко, А. С.; Fesenko, V. Yu.; Фесенко, В. Ю.
2018Use of active learning methods for preparing future laboratory assistants (medicine)Petushkova, O. O.; Петушкова, О. О.; Fesenko, V. Yu.; Фесенко, В. Ю.
2018Використання засобів дистанційного навчання у професійній підготовці фахівців медико-фармацевтичного профілюФесенко, В. Ю.; Fesenko, V. Yu.
2019Дистанційне навчання в системі підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників фармацевтичних і медичних закладів освітиГалій, Л. В.; Кайдалова, Л. Г.; Фесенко, В. Ю.
2024Досвід упровадження курсу підвищення кваліфікації "Цифрова компетентність педагогічних і науково-педагогічних працівників"Сабатовська-Фролкіна, І. С.; Фесенко, В. Ю.; Шварп, Н. В.; Тимощук, Г. В.
2012Микола Валяшко – фундатор вітчизняної фармацевтичної освітиФесенко, В. Ю.; Fesenko, V. Yu.
2012Микола Валяшко: становлення науковця (кінець ХІХ – початок ХХ ст.)Фесенко, В. Ю.; Fesenko, V. Yu.
2021Микола Овксентійович Валяшко: особистість, учений, педагог (1871-1955)Котвіцька, А. А.; Черних, В. П.; Фесенко, В. Ю.
2021Мотивація у професійній діяльності інтернів-провізорівШварп, Н. В.; Фесенко, В. Ю.; Сабатовська-Фролкіна, І. С.
2021Мотивація у професійній діяльності інтернів-провізорівШварп, Н. В.; Shvarp, N. V.; Фесенко, В. Ю.; Fesenko, V. Yu.; Сабатовська-Фролкіна, І. С.; Sabatovska-Frolkina, I. S.
2012Між хімією та фармацією: життєвий шлях Миколи ВаляшкаФесенко, В. Ю.; Fesenko, V. Yu.
2014Наука на тлі політики: сторінки біографії М. О. ВаляшкаФесенко, В. Ю.; Fesenko, V. Yu.
2014Николай Валяшко – пионер спектрографических исследований производных бензола в российской империиФесенко, В. Ю.; Fesenko, V. Yu.
2018Організація самостійної роботи магістрантів освітньої програми «Педагогіка вищої школи» засобами ІКТФесенко, В. Ю.; Fesenko, V. Yu.; Шварп, Н. В.; Shvarp, N. V.
2017-05Педагогічні умови активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів у процесі вивчення медичної хіміїЦуканова, О. О.; Фесенко, В. Ю.; Tsukanova, O. O.; Fesenko, V. Yu.
2022Педагогічні умови створення здоров’язбережувального освітнього середовищаЛутаєва, Т. В.; Lutaieva, T. V.; Сабатовська-Фролкіна, І. С.; Sabatovskaya-Frolkina, I. S.; Фесенко, В. Ю.; Fesenko, V. Yu.
2021Педагогічні умови формування й розвитку компетентності самоосвіти та самовдосконалення викладачівФесенко, В. Ю.; Фесенко, В. Ю.; Fesenko, V. Yu.; Сабатовська-Фролкіна, І. С.; Сабатовская-Фролкина, И. С.; Sabatovska-Frolkina, I. S.; Галій, Л. В.; Галий, Л. В.; Galiy, L. V.
2019Перспективи застосування адаптивного тестування як засобу об’єктивного контролю знань, умінь та навичок студентів закладів вищої освітиКольцова, Л. В.; Фесенко, В. Ю.
2023Перспективні тенденції розвитку освіти в галузі охорони здоров’яЛутаєва, Т. В.; Фесенко, В. Ю.
2023Перспективні тенденції розвитку освіти в галузі охорони здоров’яЛутаєва, Т. В.; Фесенко, В. Ю.
2024Популяризація лікарських рослин фундаторами фармацевтичної освіти в УкраїніЛутаєва, Т. В.; Фесенко, В. Ю.; Шварп, Н. В.; Тимощук, Г. В.
2024Практика управління конфліктними ситуаціями у роботі фармацевтаШварп, Н. В.; Фесенко, В. Ю.; Тимощук, Г. В.
2024Практика управління конфліктними ситуаціями у роботі фармацевтаШварп, Н. В.; Фесенко, В. Ю.; Тимощук, Г. В.
2016Психологічний клімат як умова організації підвищення кваліфікації викладачів ВНЗШварп, Н. В.; Фесенко, В. Ю.; Shvarp, N. V.; Fesenko, V. Yu.
2023Психологічні аспекти організації дистанційного навчання під час воєнного стануЛутаєва, Т. В.; Фесенко, В. Ю.; Шварп, Н. В.
2017-05Психологічні закономірності успішності навчання студентів фармацевтичного ВНЗШварп, Н. В.; Фесенко, В. Ю.; Shvarp, N. V.; Fesenko, V. Yu.
2024Підготовка фармацевтів-інтернів до засвоєння специфіки соціально-психологічних особливостей функціонування колективу фармацевтичного закладуШварп, Н. В.; Фесенко, В. Ю.; Тимощук, Г. В.; Shvarp, N. V.; Fesenko, V. Yu.; Timoshchuk, H. V.
2017Розвиток фармацевтичної освіти в Україні: стан та перспективиКононенко, Н. М.; Лобода, В. С.; Фесенко, В. Ю.
2023Роль веб-квестів у формуванні здоров'язбережувальної компетентності здобувачів освіти.Лутаєва, Т. В.; Фесенко, В. Ю.
2016Роль дисциплін психологічного напряму у розвитку соціальної компетентності майбутніх фармацевтівКайдалова, Л. Г.; Kaydalova, L. G.; Альохіна, Н. В.; Алехина, Н. В.; Alehina, N. V.; Фесенко, В. Ю.; Fesenko, V. Yu.
2016Роль дисциплін психологічного напряму у розвитку соціальної компетентності майбутніх фармацевтівКайдалова, Л. Г.; Альохіна, Н. В.; Фесенко, В. Ю.
2023Скрайбінг як інструмент візуалізації освітнього контентуЛутаєва, Т. В.; Фесенко, В. Ю.; Шварп, Н. В.
2020Сучасні засоби самоосвіти з формування інформаційно-комунікаційної компетентності викладачів вищої школиСабатовська-Фролкіна, І. С.; Фесенко, В. Ю.
2020Технологія змішаного навчання у підготовці фахівців охорони здоров’яКайдалова, Л. Г.; Фесенко, В. Ю.; Шварп, Н. В.
2025Технологія проєктного навчання у вищій школіТимощук, Г. В.; Фесенко, В. Ю.; Шварп, Н. В.
2020Упровадження дистанційної форми підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників з інноваційних технологій викладанняКайдалова, Л. Г.; Сабатовська-Фролкіна, І. С.; Фесенко, В. Ю.
2020Упровадження дистанційної форми підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників з інноваційних технологій викладанняКайдалова, Л. Г.; Kaydalova, L. G.; Сабатовська-Фролкіна, І. С.; Sabatovska-Frolkina, I. S.; Фесенко, В. Ю.; Fesenko, V. Yu.
2021Упровадження компетентнісного підходу у процесі підвищення кваліфікації фахівців закладів медичної та фармацевтичної освітиГалій, Л. В.; Галий, Л. В.; Galiy, L. V.; Лутаєва, Т. В.; Лутаева, Т. В.; Lutaieva, T. V.; Фесенко, В. Ю.; Фесенко, В. Ю.; Fesenko, V. Yu.
2023Упровадження курсу підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників закладів медичної та фармацевтичної освіти з цифрової компетентностіСабатовська-Фролкіна, І. С.; Шварп, Н. В.; Фесенко, В. Ю.
2023Упровадження курсу підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників закладів медичної та фармацевтичної освіти з цифрової компетентностіСабатовська-Фролкіна, І. С.; Шварп, Н. В.; Фесенко, В. Ю.
2021Упровадження технології візуалізації у системі підвищення кваліфікації викладачівФесенко, В. Ю.; Лутаєва, Т. В.; Шварп, Н. В.
2021Упровадження технології візуалізації у системі підвищення кваліфікації викладачівФесенко, В. Ю.; Фесенко, В. Ю.; Fesenko, V. Yu.; Лутаєва, Т. В.; Лутаева, Т. В.; Lutaieva, T. V.; Шварп, Н. В.; Шварп, Н. В.; Shvarp, N. V.
2016Упровадження європейського довгду освітнгх інновацій у вітчизняну фармацевтичну освіту на поч. XX ст.Фесенко, В. Ю.; Fesenko, V. Yu.
2021Утілення "ідеї університету" у сучасних моделях закладів вищої освітиЛутаєва, Т. В.; Лутаева, Т. В.; Lutaieva, T. V.; Сабатовська-Фролкіна, І. С.; Сабатовская-Фролкина, И. С.; Sabatovska-Frolkina, I. S.; Фесенко, В. Ю.; Фесенко, В. Ю.; Fesenko, V. Yu.; Шварп, Н. В.; Шварп, Н. В.; Shvarp, N. V.
2021Формування готовності викладача клінічної фармації та клінічної фармакології до упровадження педагогічних інноваційЛутаєва, Т. В.; Лутаева, Т. В.; Lutaieva, T. V.; Фесенко, В. Ю.; Фесенко, В. Ю.; Fesenko, V. Yu.; Сабатовська-Фролкіна, І. С.; Сабатовская-Фролкина, И. С.; Sabatovska-Frolkina, I. S.
2021Формування здатності до емоційної саморегуляції викладачів медичних та фармацевтичних закладів вищої освітиШварп, Н. В.; Фесенко, В. Ю.
2019Формування професійної компетентності майбутніх фахівців охорони здоров'я на основі проблемного навчанняФесенко, В. Ю.; Соколова, С. С.
2021Цифрова компетентність як складова педагогічної майстерності викладачаЛутаєва, Т. В.; Лутаева, Т. В.; Lutaieva, T. V.; Фесенко, В. Ю.; Фесенко, В. Ю.; Fesenko, V. Yu.; Сабатовська-Фролкіна, І. С.; Сабатовская-Фролкина, И. С.; Sabatovska-Frolkina, I. S.
2023Цифрова трансформація післядипломної фармацевтичної та медичної освітиЛутаєва, Т. В.; Фесенко, В. Ю.
2023Цифрова трансформація післядипломної фармацевтичної та медичної освітиЛутаєва, Т. В.; Фесенко, В. Ю.
2024Якість професійного життя фармацевтів під час воєнного стану в УкраїніФесенко, В. Ю.; Шварп, Н. В.; Тимощук, Г. В.
2024Індивідуальна рефлексія в умовах дистанційної освітиТимощук, Г. В.; Шварп, Н. В.; Фесенко, В. Ю.