Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/10408
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorСлободянюк, М. М.-
dc.contributor.authorСлободянюк, Н. Н.-
dc.contributor.authorSlobodyanyuk, M. M.-
dc.contributor.authorБайгуш, Ю. В.-
dc.contributor.authorБайгуш, Ю. В.-
dc.contributor.authorBaygush, Y. V.-
dc.contributor.authorСеменів, Д. В.-
dc.contributor.authorСеменив, Д. В.-
dc.contributor.authorSemeniv, D. V.-
dc.contributor.authorСамборський, О. С.-
dc.contributor.authorСамборский, О. С.-
dc.contributor.authorSamborskiy, O. S.-
dc.contributor.authorШуванова, О. В.-
dc.contributor.authorШуванова, Е. В.-
dc.contributor.authorShuvanova, O. V.-
dc.date.accessioned2016-10-20T10:20:58Z-
dc.date.available2016-10-20T10:20:58Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationВплив емоційної та раціональної складових лояльності на вибір та споживання антигіпертензивних препаратів / М. М. Слободянюк, Ю. В. Байгуш, Д. В. Семенів, О. С. Самборський, О. В. Шуванова // Соціальна фармація в охороні здоров’я. – 2016. – Т. 2, № 2. – С. 68-76.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/10408-
dc.language.isouken_US
dc.subjectантигіпертензивні препаратиen_US
dc.subjectспоживанняen_US
dc.subjectцінова преміяen_US
dc.subjectпреміальний доходen_US
dc.subjectлояльністьen_US
dc.subjectторгові маркиen_US
dc.subjectлікарські засобиen_US
dc.subjectфармацевтичний ринокen_US
dc.subjectантигипертензивные препаратыen_US
dc.subjectпотреблениеen_US
dc.subjectценовая премияen_US
dc.subjectпремиальный доходen_US
dc.subjectлояльностьen_US
dc.subjectторговые маркиen_US
dc.subjectлекарственные средстваen_US
dc.subjectфармацевтический рынокen_US
dc.subjectantihypertensive drugsen_US
dc.subjectconsumptionen_US
dc.subjectprice premiumen_US
dc.subjectpremium revenueen_US
dc.subjectloyaltyen_US
dc.subjecttrademarksen_US
dc.subjectmedicinesen_US
dc.subjectpharmaceutical marketen_US
dc.titleВплив емоційної та раціональної складових лояльності на вибір та споживання антигіпертензивних препаратівen_US
dc.title.alternativeВлияние эмоциональной и рациональной составляющих лояльности на выбор и потребление антигипертензивных препаратовen_US
dc.title.alternativeТhe impact of the emotional and rational component of loyalty on the choice and consumption of antihypertensive drugsen_US
dc.typeArticleen_US
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації
Соціальна фармація в охороні здоров'я. Архів статей 2015-2024

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
68-76.pdf273,11 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.