Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/10601
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorМалий, В. В.-
dc.contributor.authorОльховська, А. Б.-
dc.contributor.authorМалый, В. В.-
dc.contributor.authorMalyi, V. V.-
dc.contributor.authorOlkhovskaya, A. B.-
dc.contributor.authorОльховская, А. Б.-
dc.date.accessioned2016-11-08T10:31:54Z-
dc.date.available2016-11-08T10:31:54Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationМалий, В. В. Бренд-менеджмент: метод. рек. до самост. роботи студентів / В. В. Малий, А. Б. Ольховська. - Х.: НФаУ, 2015. - 51 с.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/10601-
dc.descriptionУДК: 659.126 (075.8):339.138 М20en_US
dc.description.abstractМетодичні рекомендації розроблені відповідно до навчальної програми дисципліни «Бренд-менеджмент» і містять перелік основних теоретичних питань за темами програми дисципліни, практичні та ситуаційні завдання для самостійної роботи студентів, кейси, ділові ігри, питання для самоконтролю знань студентів, що дають можливість студентам перевірити рівень підготовки з відповідної теми, тестові завдання, перелік питань для підготовки до підсумкового модульного контролю, рекомендовану літературу. Методичні рекомендації призначені для студентів вищих навчальних закладів, що навчаються за спеціальністю 8.03050701 «Маркетинг».en_US
dc.language.isouken_US
dc.subjectбренд-менеджментen_US
dc.subjectбрендen_US
dc.subjectторговельна маркаen_US
dc.titleБренд-менеджментen_US
dc.typeLearning Objecten_US
Располагается в коллекциях:Навчальні видання кафедри ФММ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
(3) БРЕНД-МЕНЕДЖМЕНТ СРС.pdf935,83 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.