Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/10606
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМалий, В. В.-
dc.contributor.authorОльховська, А. Б.-
dc.contributor.authorМалый, В. В.-
dc.contributor.authorMalyi, V. V.-
dc.contributor.authorОльховская, А. Б.-
dc.contributor.authorOlkhovskaya, A. B.-
dc.date.accessioned2016-11-08T11:45:10Z-
dc.date.available2016-11-08T11:45:10Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationМалий, В. В. Теоретичні та науково-прикладні засади удосконалення маркетингових комунікацій у системі просування лікарських засобів // В. В. Малий, А. Б. Ольховська // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики:зб. наук. ст. ІV Міжнар. наук.-практ. Іnternet-конф., м. Харків, 24-25 берез. 2016 р. - Х.: НФаУ, 2016. – С. 60 – 62.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/10606-
dc.language.isouken_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectмаркетингові комунікаціїen_US
dc.subjectпросуванняen_US
dc.subjectлікарські засобиen_US
dc.subjectмаркетинговые комуникацииen_US
dc.subjectпродвижениеen_US
dc.subjectлекарственные средстваen_US
dc.titleТеоретичні та науково-прикладні засади удосконалення маркетингових комунікацій у системі просування лікарських засобівen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Конференція ФММ-2016-60-62.pdf403,31 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.