Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/1153
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНемченко, А. С.-
dc.contributor.authorЖирова, І. В.-
dc.contributor.authorNemchenko, A. S.-
dc.contributor.authorZhirova, I. V.-
dc.date.accessioned2012-03-16T14:28:23Z-
dc.date.available2012-03-16T14:28:23Z-
dc.date.issued2003-
dc.identifier.citationНемченко, А. С. Маркетингове дослiдження антидiабетичних лiкарських засобiв / А. С. Немченко, І. В. Жирова // Вісник фармації. - 2003. - № 1. - С. 59-62.en_US
dc.identifier.issn1562-7241-
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/1153-
dc.description.abstractДосліджена кон'юнктура ринку антидіабетичних лікарських засобів і проведена їх структуризация в залежності від країн-постачальників, фірм-виробників та ін. Встановлено, що на сьогодні їх асортимент складає 89 найменувань, серед яких 31% — вітчизняного виробництва. Наявність препаратів на фармацевтичному ринку України становить 50%.en_US
dc.description.abstractThe work gives the analyses of antidiabetes medicines variety at Ukranian pharmaceutical market. We have conducted the in structurizationon the country-delivery firm-producer and others. It has been determined that at present the variety of the preparations comprises about 89 denominations, among which Ukranian medicines make 31%. Presence of preparations at Ukranian market — 50%.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherНФаУen_US
dc.subjectгіпоглікемічні засобиen_US
dc.subjecthypoglycemic meansen_US
dc.titleМаркетингове дослiдження антидiабетичних лiкарських засобiвen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Вісник фармації. Архів статей 1993-2009
Наукові публікації кафедри соціальної фармації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
59-62(1).pdf4,1 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.