Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/12903
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГараджаєва, С.-
dc.contributor.authorHaradzhaieva, S.-
dc.contributor.authorДорохова, Л. П.-
dc.contributor.authorДорохова, Л. П.-
dc.contributor.authorDorokhova, L. P.-
dc.contributor.authorДорохов, О. В.-
dc.contributor.authorДорохов, А. В.-
dc.contributor.authorDorohov, A. V.-
dc.date.accessioned2017-07-07T08:43:24Z-
dc.date.available2017-07-07T08:43:24Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationГараджаєва, С. Маркетингова сегментація: типи, методи, помилки / С. Гараджаєва, Л. П. Дорохова, О. В. Дорохов // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики : зб. наук. робіт щоріч. V Міжнар. наук.-практ. дистанц. конф., м. Харків, 30-31 берез. 2017 р. - Х., 2017. - С. 357-359.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/12903-
dc.language.isouken_US
dc.subjectсегментації ринкуen_US
dc.subjectсегментации рынкаen_US
dc.subjectMarket segmentationen_US
dc.titleМаркетингова сегментація: типи, методи, помилкиen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Матеріали конференцій кафедри ФММ
Тези доповідей співробітників НФаУ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
357-359.pdf409,3 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.