Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/12903
Назва: Маркетингова сегментація: типи, методи, помилки
Автори: Гараджаєва, С.
Haradzhaieva, S.
Дорохова, Л. П.
Дорохова, Л. П.
Dorokhova, L. P.
Дорохов, О. В.
Дорохов, А. В.
Dorohov, A. V.
Теми: сегментації ринку;сегментации рынка;Market segmentation
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Гараджаєва, С. Маркетингова сегментація: типи, методи, помилки / С. Гараджаєва, Л. П. Дорохова, О. В. Дорохов // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики : зб. наук. робіт щоріч. V Міжнар. наук.-практ. дистанц. конф., м. Харків, 30-31 берез. 2017 р. - Х., 2017. - С. 357-359.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/12903
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій кафедри ФММ
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
357-359.pdf409,3 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.