Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/12990
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОльховська, А. Б.-
dc.contributor.authorОльховская, А. Б.-
dc.contributor.authorOlkhovskaya, A. B.-
dc.date.accessioned2017-07-18T17:49:21Z-
dc.date.available2017-07-18T17:49:21Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationОльховська, А. Б. Оцінка ефективності просування фармацевтичних брендів в соціальній мережі Facebook [Текст] / А. Б. Ольховська // Соціальна фармація: стан, проблеми та перспективи : матеріали ІІІ міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., м. Харків, 25-28 квіт. 2017 р. - Х., 2017. - С. 196-199.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/12990-
dc.language.isouken_US
dc.subjectфармацевтичні брендиen_US
dc.subjectфармацевтические брендыen_US
dc.subjectpharmaceutical brandsen_US
dc.subjectFacebooken_US
dc.titleОцінка ефективності просування фармацевтичних брендів в соціальній мережі Facebooken_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
196-199.pdf206,56 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.