Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/12990
Title: Оцінка ефективності просування фармацевтичних брендів в соціальній мережі Facebook
Authors: Ольховська, А. Б.
Ольховская, А. Б.
Olkhovskaya, A. B.
Keywords: фармацевтичні бренди;фармацевтические бренды;pharmaceutical brands;Facebook
Issue Date: 2017
Bibliographic description (Ukraine): Ольховська, А. Б. Оцінка ефективності просування фармацевтичних брендів в соціальній мережі Facebook [Текст] / А. Б. Ольховська // Соціальна фармація: стан, проблеми та перспективи : матеріали ІІІ міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., м. Харків, 25-28 квіт. 2017 р. - Х., 2017. - С. 196-199.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/12990
Appears in Collections:Матеріали конференцій кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації
Тези доповідей співробітників НФаУ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
196-199.pdf206,56 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.