Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/12990
Название: Оцінка ефективності просування фармацевтичних брендів в соціальній мережі Facebook
Авторы: Ольховська, А. Б.
Ольховская, А. Б.
Olkhovskaya, A. B.
Ключевые слова: фармацевтичні бренди;фармацевтические бренды;pharmaceutical brands;Facebook
Дата публикации: 2017
Библиографическое описание: Ольховська, А. Б. Оцінка ефективності просування фармацевтичних брендів в соціальній мережі Facebook [Текст] / А. Б. Ольховська // Соціальна фармація: стан, проблеми та перспективи : матеріали ІІІ міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., м. Харків, 25-28 квіт. 2017 р. - Х., 2017. - С. 196-199.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/12990
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій кафедри ФММ
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
196-199.pdf206,56 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.