Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/12990
Назва: Оцінка ефективності просування фармацевтичних брендів в соціальній мережі Facebook
Автори: Ольховська, А. Б.
Ольховская, А. Б.
Olkhovskaya, A. B.
Теми: фармацевтичні бренди;фармацевтические бренды;pharmaceutical brands;Facebook
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Ольховська, А. Б. Оцінка ефективності просування фармацевтичних брендів в соціальній мережі Facebook [Текст] / А. Б. Ольховська // Соціальна фармація: стан, проблеми та перспективи : матеріали ІІІ міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., м. Харків, 25-28 квіт. 2017 р. - Х., 2017. - С. 196-199.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/12990
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
196-199.pdf206,56 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.