Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/1337
Название: Ефективність виставок як PR-заходу у діяльності фармацевтичних підприємств
Авторы: Мнушко, З. М.
Лисак, Г. М.
Mnushko, Z. N.
Lysak, G. N.
Ключевые слова: виставки;фармацевтичні підприємства;exhibition;pharmaceutical companies
Дата публикации: 2002
Издательство: НФаУ
Библиографическое описание: Мнушко, З. М. Ефективність виставок як PR-заходу у діяльності фармацевтичних підприємств / З. М. Мнушко, Г. М. Лисак // Вісник фармації. - 2002. - № 4. - С. 60-64.
Краткий осмотр (реферат): З метою обгрунтування необхідності оцінки ефективності експозиціонування проаналізовані критерії, за якими фармацевтичні підприємства оцінюють результативність участі у виставках. Визначена тенденція відсутності чіткої відповідності мети участі у виставці та критеріїв ії оцінювання. Обгрунтована актуальність для працівників фармацевтичних підприємств знань з PR щодо ефективної виставкової діяльності.
With the aim of grounding the necessity of the exposition effectiveness evaluation we have analyzed criteria by means of which pharmaceutical enterprises estimate effectiveness of participation in exhibitions. It has been determined the tendency for the absence of the exact correspondence of participation aims to its evaluation criteria. We have grounded the actuality of the competence in the sphere of PR concerning the effective exhibitions for pharmaceutical workers.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/1337
ISSN: 1562-7241
Располагается в коллекциях:Вісник фармації. Архів статей 1993-2009
Наукові публікації кафедри ФММ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
60-64(1).pdf4,23 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.