Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/14259
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМнушко, З. М.-
dc.contributor.authorМнушко, З. Н.-
dc.contributor.authorMnushko, Z. M.-
dc.contributor.authorДорохова, Л. П.-
dc.contributor.authorДорохова, Л. П.-
dc.contributor.authorDorokhova, L. P.-
dc.contributor.authorЄвтушенко, О. М.-
dc.contributor.authorЕвтушенко, Е. Н.-
dc.contributor.authorYevtushenko, O. M.-
dc.date.accessioned2018-01-23T14:17:39Z-
dc.date.available2018-01-23T14:17:39Z-
dc.date.issued2004-
dc.identifier.citationМнушко, З. Н. Маркетинговая политика коммуникаций : метод. рек. к практ. занятиям / З. Н. Мнушко, Л. П. Дорохова, Е. Н. Евтушенко. - Харьков : Изд-во НФаУ, 2004. - 61 с.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/14259-
dc.language.isoruen_US
dc.titleМаркетинговая политика коммуникацийen_US
dc.typeOtheren_US
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
нов7.pdf177,74 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.