Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/14388
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПівень, О. П.-
dc.contributor.authorПивень, Е. П.-
dc.contributor.authorPiven, O. P.-
dc.contributor.authorТкаченко, І. В.-
dc.contributor.authorТкаченко, И. В.-
dc.contributor.authorTkachenko, I. V.-
dc.contributor.authorШуванова, О. В.-
dc.contributor.authorШуванова, Е. В.-
dc.contributor.authorShuvanova, O. V.-
dc.date.accessioned2018-02-16T09:11:42Z-
dc.date.available2018-02-16T09:11:42Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationОцінка лояльності клієнтів до аптечного закладу на основі концепції servqual : наукові метод. рек. / О. П. Півень, І. В. Ткаченко, О. В. Шуванова. - Х., 2017. - 27 с.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/14388-
dc.language.isouken_US
dc.titleОцінка лояльності клієнтів до аптечного закладу на основі концепції servqualen_US
dc.typeOtheren_US
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Doc6.pdf269,91 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.