Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/14388
Title: Оцінка лояльності клієнтів до аптечного закладу на основі концепції servqual
Authors: Півень, О. П.
Пивень, Е. П.
Piven, O. P.
Ткаченко, І. В.
Ткаченко, И. В.
Tkachenko, I. V.
Шуванова, О. В.
Шуванова, Е. В.
Shuvanova, O. V.
Issue Date: 2017
Bibliographic description (Ukraine): Оцінка лояльності клієнтів до аптечного закладу на основі концепції servqual : наукові метод. рек. / О. П. Півень, І. В. Ткаченко, О. В. Шуванова. - Х., 2017. - 27 с.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/14388
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Doc6.pdf269,91 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.