Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/14442
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПівень, О. П.-
dc.contributor.authorПивень, Е. П.-
dc.contributor.authorPiven, O. P.-
dc.contributor.authorСофронова, І. В.-
dc.contributor.authorCофронова, И. В.-
dc.contributor.authorSofronova, I. V.-
dc.contributor.authorТкаченко, І. В.-
dc.contributor.authorТкаченко, И. В.-
dc.contributor.authorTkachenko, I. V.-
dc.date.accessioned2018-02-21T14:37:42Z-
dc.date.available2018-02-21T14:37:42Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationПівень, О. П. Лояльність клієнтів до підприємства: основні поняття і методи оцінки / О. П. Півень, І. В. Софронова, І. В. Ткаченко // Фармаком. - 2017. - № 1. - С. 51-57.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/14442-
dc.language.isouken_US
dc.titleЛояльність клієнтів до підприємства: основні поняття і методи оцінкиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
док22.pdf843,49 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.