Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/15583
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧечотка, О. В.-
dc.contributor.authorЧечотка, Е. В.-
dc.contributor.authorChechotka, O. V.-
dc.contributor.authorПосилкіна, О. В.-
dc.contributor.authorПосылкина, О. В.-
dc.contributor.authorPosylkina, O. V.-
dc.contributor.authorЛісна, А. Г.-
dc.contributor.authorЛесная, А. Г.-
dc.contributor.authorLisna, A. G.-
dc.date.accessioned2018-05-31T11:50:45Z-
dc.date.available2018-05-31T11:50:45Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationЧечотка, О. В. Маркетингові інструменти підвищення ефективності збуту лікувально-косметичних засобів в аптеках / О. В. Чечотка, О. В. Посилкіна, А. Г. Лісна // Фармацевтична наука та практика : проблеми, досягнення, перспективи розвитку : матеріали І наук.-практ. інтернет-конф. з міжнар. участю, м. Харків, 24-25 берез. 2016 р. – Харків : НФаУ, 2016. – С. 226-227. – (Серія «Наука»).uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/15583-
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectзбутuk_UA
dc.subjectсбытuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectлікувально-косметичні засобиuk_UA
dc.subjectлечебно-косметические средстваuk_UA
dc.subjecttherapeutic cosmeticsuk_UA
dc.titleМаркетингові інструменти підвищення ефективності збуту лікувально-косметичних засобів в аптекахuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
227-228.pdf286,72 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.