Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/15583
Назва: Маркетингові інструменти підвищення ефективності збуту лікувально-косметичних засобів в аптеках
Автори: Чечотка, О. В.
Чечотка, Е. В.
Chechotka, O. V.
Посилкіна, О. В.
Посылкина, О. В.
Posylkina, O. V.
Лісна, А. Г.
Лесная, А. Г.
Lisna, A. G.
Теми: збут;сбыт;marketing;лікувально-косметичні засоби;лечебно-косметические средства;therapeutic cosmetics
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Чечотка, О. В. Маркетингові інструменти підвищення ефективності збуту лікувально-косметичних засобів в аптеках / О. В. Чечотка, О. В. Посилкіна, А. Г. Лісна // Фармацевтична наука та практика : проблеми, досягнення, перспективи розвитку : матеріали І наук.-практ. інтернет-конф. з міжнар. участю, м. Харків, 24-25 берез. 2016 р. – Харків : НФаУ, 2016. – С. 226-227. – (Серія «Наука»).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/15583
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
227-228.pdf286,72 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.