Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/15583
Title: Маркетингові інструменти підвищення ефективності збуту лікувально-косметичних засобів в аптеках
Authors: Чечотка, О. В.
Чечотка, Е. В.
Chechotka, O. V.
Посилкіна, О. В.
Посылкина, О. В.
Posylkina, O. V.
Лісна, А. Г.
Лесная, А. Г.
Lisna, A. G.
Keywords: збут;сбыт;marketing;лікувально-косметичні засоби;лечебно-косметические средства;therapeutic cosmetics
Issue Date: 2016
Bibliographic description (Ukraine): Чечотка, О. В. Маркетингові інструменти підвищення ефективності збуту лікувально-косметичних засобів в аптеках / О. В. Чечотка, О. В. Посилкіна, А. Г. Лісна // Фармацевтична наука та практика : проблеми, досягнення, перспективи розвитку : матеріали І наук.-практ. інтернет-конф. з міжнар. участю, м. Харків, 24-25 берез. 2016 р. – Харків : НФаУ, 2016. – С. 226-227. – (Серія «Наука»).
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/15583
Appears in Collections:Тези доповідей співробітників НФаУ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
227-228.pdf286,72 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.