Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/15602
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПівень, О. П.-
dc.contributor.authorПивень, Е. П.-
dc.contributor.authorPiven, O. P.-
dc.contributor.authorTkachenko, I. V.-
dc.contributor.authorТкаченко, И. В.-
dc.contributor.authorТкаченко, І. В.-
dc.contributor.authorШуванова, Е. В.-
dc.contributor.authorШуванова, О. В.-
dc.contributor.authorShuvanova, O. V.-
dc.date.accessioned2018-06-01T13:14:43Z-
dc.date.available2018-06-01T13:14:43Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationПівень, О. П. Застосування сучасних методів визначення лояльності клієнтів до аптечного закладу / О. П. Півень, І. В. Ткаченко, О. В. Шуванова // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики : матеріали VІ міжнар. наук.-практ. дистанц. конф., м. Харків, 22-23 берез. 2018 р. – Харків : НФаУ, 2018. – С. 42-50.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/15602-
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectлояльністьuk_UA
dc.subjectloyaltyuk_UA
dc.subjectлояльностьuk_UA
dc.subjectкомпоненти лояльностіuk_UA
dc.subjectкомпоненты лояльностиuk_UA
dc.subjectcomponents of loyaltyuk_UA
dc.subjectповедінкова компонентаuk_UA
dc.subjectbehavioral componentuk_UA
dc.subjectповеденческая компонентаuk_UA
dc.subjectкомпонента відносин і намірівuk_UA
dc.subjectкомпонента отношений и намеренийuk_UA
dc.subjectcomponent of relations and intentionsuk_UA
dc.subjectmethods of loyalty evaluationuk_UA
dc.subjectметоди оцінки лояльностіuk_UA
dc.subjectметоды оценки лояльностиuk_UA
dc.subjectаптечний закладuk_UA
dc.subjectаптечное учреждениеuk_UA
dc.subjectpharmacy establishmentuk_UA
dc.subjectклієнтиuk_UA
dc.subjectcustomersuk_UA
dc.subjectклиентыuk_UA
dc.titleЗастосування сучасних методів визначення лояльності клієнтів до аптечного закладуuk_UA
dc.title.alternativeПрименение современных методов определения лояльности клиентов к аптечного учрежденияuk_UA
dc.title.alternativeApplication of modern methods for determining customer loyalty to a pharmacy institutionuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій кафедри ФММ
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
42-50.pdf874,38 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.