Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/15947
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБондарева, И. В.-
dc.contributor.authorБондарєва, І. В.-
dc.contributor.authorBondarieva, I. V.-
dc.contributor.authorТаджиев, М.-
dc.contributor.authorTadjiev, M.-
dc.date.accessioned2018-08-08T06:59:51Z-
dc.date.available2018-08-08T06:59:51Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationБондарева, И. В. Маркетинговые исследования лекарственных средств для лечения боли в горле / И. В. Бондарева, М. Таджиев // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики : матеріали VІ міжнар. наук.-практ. дистанц. конф., м. Харків, 22-23 берез. 2018 р. – Харків : НФаУ, 2018. – С. 366.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/15947-
dc.language.isoruuk_UA
dc.subjectмаркетинговые исследованияuk_UA
dc.subjectмаркетингові дослідженняuk_UA
dc.subjectmarketing researchuk_UA
dc.subjectлекарственные средстваuk_UA
dc.subjectmedicinesuk_UA
dc.subjectлікарські засобиuk_UA
dc.subjectболи в горлеuk_UA
dc.subjectбіль у горліuk_UA
dc.subjecta sore throatuk_UA
dc.titleМаркетинговые исследования лекарственных средств для лечения боли в горлеuk_UA
dc.title.alternativeMarketing research of medicines for the treatment of sore throatuk_UA
dc.title.alternativeМаркетингові дослідження лікарських засобів для лікування болю в горліuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
366.pdf285,82 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.