Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/15948
Title: Особенности аудита целей и стратегий аптеки в сфере маркетинга
Other Titles: Features of audit goals and strategies of the pharmacy in the field of marketing
Особливості аудиту цілей і стратегій аптеки в сфері маркетингу
Authors: Бондарева, И. В.
Бондарєва, І. В.
Bondarieva, I. V.
Ахмедов, А.
Akhmedov, A.
Keywords: аудит целей и стратегий;audit objectives and strategies;аудит цілей і стратегій;маркетинг;marketing
Issue Date: 2018
Bibliographic description (Ukraine): Бондарева, И. В. Особенности аудита целей и стратегий аптеки в сфере маркетинга / И. В. Бондарева, А. Ахмедов // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики : матеріали VІ міжнар. наук.-практ. дистанц. конф., м. Харків, 22-23 берез. 2018 р. – Харків : НФаУ, 2018. – С. 365.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/15948
Appears in Collections:Матеріали конференцій кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації
Тези доповідей співробітників НФаУ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
365.pdf285,96 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.