Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/15948
Назва: Особенности аудита целей и стратегий аптеки в сфере маркетинга
Інші назви: Features of audit goals and strategies of the pharmacy in the field of marketing
Особливості аудиту цілей і стратегій аптеки в сфері маркетингу
Автори: Бондарева, И. В.
Бондарєва, І. В.
Bondarieva, I. V.
Ахмедов, А.
Akhmedov, A.
Теми: аудит целей и стратегий;audit objectives and strategies;аудит цілей і стратегій;маркетинг;marketing
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Бондарева, И. В. Особенности аудита целей и стратегий аптеки в сфере маркетинга / И. В. Бондарева, А. Ахмедов // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики : матеріали VІ міжнар. наук.-практ. дистанц. конф., м. Харків, 22-23 берез. 2018 р. – Харків : НФаУ, 2018. – С. 365.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/15948
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
365.pdf285,96 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.