Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/15992
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПестун, І. В.-
dc.contributor.authorПестун, И. В.-
dc.contributor.authorPestun, I. V.-
dc.date.accessioned2018-08-09T08:54:37Z-
dc.date.available2018-08-09T08:54:37Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationПестун, І. В. Сучасні аспекти маркетингового управління фармацевтичних організацій / І. В. Пестун // Фармацевтична наука та практика : проблеми, досягнення, перспективи розвитку : матеріали І наук.-практ. інтернет-конф. з міжнар. участю, м. Харків, 24-25 берез. 2016 р. – Харків : НФаУ, 2016. – С. 217-218. – (Серія «Наука»).uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/15992-
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectуправлінняuk_UA
dc.subjectуправленияuk_UA
dc.subjectmanagementuk_UA
dc.titleСучасні аспекти маркетингового управління фармацевтичних організаційuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
218-219.pdf286,43 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.