Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/15992
Назва: Сучасні аспекти маркетингового управління фармацевтичних організацій
Автори: Пестун, І. В.
Пестун, И. В.
Pestun, I. V.
Теми: маркетинг;marketing;управління;управления;management
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Пестун, І. В. Сучасні аспекти маркетингового управління фармацевтичних організацій / І. В. Пестун // Фармацевтична наука та практика : проблеми, досягнення, перспективи розвитку : матеріали І наук.-практ. інтернет-конф. з міжнар. участю, м. Харків, 24-25 берез. 2016 р. – Харків : НФаУ, 2016. – С. 217-218. – (Серія «Наука»).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/15992
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
218-219.pdf286,43 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.