Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/15992
Title: Сучасні аспекти маркетингового управління фармацевтичних організацій
Authors: Пестун, І. В.
Пестун, И. В.
Pestun, I. V.
Keywords: маркетинг;marketing;управління;управления;management
Issue Date: 2016
Bibliographic description (Ukraine): Пестун, І. В. Сучасні аспекти маркетингового управління фармацевтичних організацій / І. В. Пестун // Фармацевтична наука та практика : проблеми, досягнення, перспективи розвитку : матеріали І наук.-практ. інтернет-конф. з міжнар. участю, м. Харків, 24-25 берез. 2016 р. – Харків : НФаУ, 2016. – С. 217-218. – (Серія «Наука»).
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/15992
Appears in Collections:Матеріали конференцій кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації
Тези доповідей співробітників НФаУ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
218-219.pdf286,43 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.