Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/16015
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБабичева, А. С.-
dc.contributor.authorБабічева, Г. С.-
dc.contributor.authorBabicheva, A. S.-
dc.contributor.authorГурбанов, А.-
dc.contributor.authorGurbanov, A.-
dc.date.accessioned2018-08-10T07:20:46Z-
dc.date.available2018-08-10T07:20:46Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationБабичева, А. С. Комплексный подход к определению маркетинговых задач аптечных сетевых структур / А. С. Бабичева, А. Гурбанов // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики : матеріали VІ міжнар. наук.-практ. дистанц. конф., м. Харків, 22-23 берез. 2018 р. – Харків : НФаУ, 2018. – С. 181.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/16015-
dc.language.isoruuk_UA
dc.subjectаптечные сетевые структурыuk_UA
dc.subjectаптечні мережеві структуриuk_UA
dc.subjectpharmacy network structuresuk_UA
dc.titleКомплексный подход к определению маркетинговых задач аптечных сетевых структурuk_UA
dc.title.alternativeComprehensive approach to the definition of marketing tasks of pharmacy network structuresuk_UA
dc.title.alternativeКомплексний підхід до визначення маркетингових завдань аптечних мережевих структурuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
181.pdf286,17 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.