Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/16015
Назва: Комплексный подход к определению маркетинговых задач аптечных сетевых структур
Інші назви: Comprehensive approach to the definition of marketing tasks of pharmacy network structures
Комплексний підхід до визначення маркетингових завдань аптечних мережевих структур
Автори: Бабичева, А. С.
Бабічева, Г. С.
Babicheva, A. S.
Гурбанов, А.
Gurbanov, A.
Теми: аптечные сетевые структуры;аптечні мережеві структури;pharmacy network structures
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Бабичева, А. С. Комплексный подход к определению маркетинговых задач аптечных сетевых структур / А. С. Бабичева, А. Гурбанов // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики : матеріали VІ міжнар. наук.-практ. дистанц. конф., м. Харків, 22-23 берез. 2018 р. – Харків : НФаУ, 2018. – С. 181.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/16015
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
181.pdf286,17 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.