Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/16015
Title: Комплексный подход к определению маркетинговых задач аптечных сетевых структур
Other Titles: Comprehensive approach to the definition of marketing tasks of pharmacy network structures
Комплексний підхід до визначення маркетингових завдань аптечних мережевих структур
Authors: Бабичева, А. С.
Бабічева, Г. С.
Babicheva, A. S.
Гурбанов, А.
Gurbanov, A.
Keywords: аптечные сетевые структуры;аптечні мережеві структури;pharmacy network structures
Issue Date: 2018
Bibliographic description (Ukraine): Бабичева, А. С. Комплексный подход к определению маркетинговых задач аптечных сетевых структур / А. С. Бабичева, А. Гурбанов // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики : матеріали VІ міжнар. наук.-практ. дистанц. конф., м. Харків, 22-23 берез. 2018 р. – Харків : НФаУ, 2018. – С. 181.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/16015
Appears in Collections:Матеріали конференцій кафедри ФММ
Тези доповідей співробітників НФаУ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
181.pdf286,17 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.