Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/16112
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКайдалова, Л. Г.-
dc.contributor.authorШаповалова, В. С.-
dc.contributor.authorKaydalova, L. G.-
dc.contributor.authorShapovalovа, V. S.-
dc.date.accessioned2018-09-06T07:00:47Z-
dc.date.available2018-09-06T07:00:47Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationКайдалова, Л. Г. Досвід викладання дисципліни "Психологія спілкування" для студентів дистанційної форми навчання спеціальності 226 "Фармація" / Л. Г. Кайдалова, В. С. Шаповалова // Психолого-педагогічні проблеми становлення сучасного фахівця : зб. наук. статей: матеріали IV міжнар. наук.-практ. конф., м. Харків, 18-19 трав. 2018 р. – Х. : ХОГОКЗ, 2018. – С. 24-31.uk_UA
dc.identifier.otherDOI 10.26697/9786177089017.2018.24-
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/16112-
dc.description.abstractУ статті розкрито особливості та досвід викладання дисципліни «Психологія спілкування» засобами дистанційного навчання на кафедрі педагогіки та психології Національного фармацевтичного університету. Зроблено аналіз переваг та недоліків дистанційного навчання. Представлено дисципліну за допомогою програмного забезпечення Moodle для студентів спеціальності 226 «Фармація» дистанційної форми навчання.uk_UA
dc.description.abstractВ статье раскрыты особенности и опыт преподавания дисциплины «Психология общения» средствами дистанционного обучения на кафедре педагогики и психологии Национального фармацевтического университета. Сделан анализ преимуществ и недостатков дистанционного изучения дисциплины. Представлено дисциплину с помощью программного обеспечения Moodle для студентов специальности 226 «Фармация» дистанционной формы обучения.uk_UA
dc.description.abstractThe article reveals the features and experience of teaching the discipline «Psychology of communication» by means of distance learning at the Department of Pedagogy and Psychology of the National Pharmaceutical University. The analysis of the advantages and disadvantages of distance learning of the discipline is made. Submitted discipline with the help of Moodle software for students of specialty 226 «Pharmacy» of distance learning.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherХОГОКЗuk_UA
dc.subjectдистанційне навчанняuk_UA
dc.subjectMoodleuk_UA
dc.subjectдистанційний курсuk_UA
dc.subjectвикладач-тьюторuk_UA
dc.subjectнавчальна дисципліна «Психологія спілкування»uk_UA
dc.subjectдистанционное обучениеuk_UA
dc.subjectMoodleuk_UA
dc.subjectдистанционный курсuk_UA
dc.subjectпреподаватель-тьюторuk_UA
dc.subjectучебная дисциплина «Психология общения»uk_UA
dc.subjectdistance learninguk_UA
dc.subjectMoodleuk_UA
dc.subjectdistance learninguk_UA
dc.subjectteacher-tutoruk_UA
dc.subjecteducational discipline «Psychology of communication»uk_UA
dc.titleДосвід викладання дисципліни "Психологія спілкування" для студентів дистанційної форми навчання спеціальності 226 "Фармація"uk_UA
dc.title.alternativeОпыт преподавания дисциплины «Психология общения» для студентов дистанционной формы обучения специальности 226 «Фармация»uk_UA
dc.title.alternativeExperience in teaching discipline «Psychology of communication» for students of distance learning form specialty 226 «Pharmacy»uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри педагогiки та психологiї IПКСФ
Наукові публікації кафедри фундаментальних та суспільно-гуманітарних наук

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Стаття Кайдалова Шаповалова 2018.pdf923,22 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.