Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/16112
Title: | Досвід викладання дисципліни "Психологія спілкування" для студентів дистанційної форми навчання спеціальності 226 "Фармація" |
Other Titles: | Опыт преподавания дисциплины «Психология общения» для студентов дистанционной формы обучения специальности 226 «Фармация» Experience in teaching discipline «Psychology of communication» for students of distance learning form specialty 226 «Pharmacy» |
Authors: | Кайдалова, Л. Г. Шаповалова, В. С. Kaydalova, L. G. Shapovalovа, V. S. |
Keywords: | дистанційне навчання;Moodle;дистанційний курс;викладач-тьютор;навчальна дисципліна «Психологія спілкування»;дистанционное обучение;Moodle;дистанционный курс;преподаватель-тьютор;учебная дисциплина «Психология общения»;distance learning;Moodle;distance learning;teacher-tutor;educational discipline «Psychology of communication» |
Issue Date: | 2018 |
Publisher: | ХОГОКЗ |
Bibliographic description (Ukraine): | Кайдалова, Л. Г. Досвід викладання дисципліни "Психологія спілкування" для студентів дистанційної форми навчання спеціальності 226 "Фармація" / Л. Г. Кайдалова, В. С. Шаповалова // Психолого-педагогічні проблеми становлення сучасного фахівця : зб. наук. статей: матеріали IV міжнар. наук.-практ. конф., м. Харків, 18-19 трав. 2018 р. – Х. : ХОГОКЗ, 2018. – С. 24-31. |
Abstract: | У статті розкрито особливості та досвід викладання дисципліни
«Психологія спілкування» засобами дистанційного навчання на
кафедрі педагогіки та психології Національного фармацевтичного
університету. Зроблено аналіз переваг та недоліків дистанційного
навчання. Представлено дисципліну за допомогою програмного
забезпечення Moodle для студентів спеціальності 226 «Фармація»
дистанційної форми навчання. В статье раскрыты особенности и опыт преподавания дисциплины «Психология общения» средствами дистанционного обучения на кафедре педагогики и психологии Национального фармацевтического университета. Сделан анализ преимуществ и недостатков дистанционного изучения дисциплины. Представлено дисциплину с помощью программного обеспечения Moodle для студентов специальности 226 «Фармация» дистанционной формы обучения. The article reveals the features and experience of teaching the discipline «Psychology of communication» by means of distance learning at the Department of Pedagogy and Psychology of the National Pharmaceutical University. The analysis of the advantages and disadvantages of distance learning of the discipline is made. Submitted discipline with the help of Moodle software for students of specialty 226 «Pharmacy» of distance learning. |
URI: | http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/16112 |
Appears in Collections: | Наукові публікації кафедри педагогiки та психологiї IПКСФ Наукові публікації кафедри фундаментальних та суспільно-гуманітарних наук |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Стаття Кайдалова Шаповалова 2018.pdf | 923,22 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.