Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/16112
Назва: Досвід викладання дисципліни "Психологія спілкування" для студентів дистанційної форми навчання спеціальності 226 "Фармація"
Інші назви: Опыт преподавания дисциплины «Психология общения» для студентов дистанционной формы обучения специальности 226 «Фармация»
Experience in teaching discipline «Psychology of communication» for students of distance learning form specialty 226 «Pharmacy»
Автори: Кайдалова, Л. Г.
Шаповалова, В. С.
Kaydalova, L. G.
Shapovalovа, V. S.
Теми: дистанційне навчання;Moodle;дистанційний курс;викладач-тьютор;навчальна дисципліна «Психологія спілкування»;дистанционное обучение;Moodle;дистанционный курс;преподаватель-тьютор;учебная дисциплина «Психология общения»;distance learning;Moodle;distance learning;teacher-tutor;educational discipline «Psychology of communication»
Дата публікації: 2018
Видавництво: ХОГОКЗ
Бібліографічний опис: Кайдалова, Л. Г. Досвід викладання дисципліни "Психологія спілкування" для студентів дистанційної форми навчання спеціальності 226 "Фармація" / Л. Г. Кайдалова, В. С. Шаповалова // Психолого-педагогічні проблеми становлення сучасного фахівця : зб. наук. статей: матеріали IV міжнар. наук.-практ. конф., м. Харків, 18-19 трав. 2018 р. – Х. : ХОГОКЗ, 2018. – С. 24-31.
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито особливості та досвід викладання дисципліни «Психологія спілкування» засобами дистанційного навчання на кафедрі педагогіки та психології Національного фармацевтичного університету. Зроблено аналіз переваг та недоліків дистанційного навчання. Представлено дисципліну за допомогою програмного забезпечення Moodle для студентів спеціальності 226 «Фармація» дистанційної форми навчання.
В статье раскрыты особенности и опыт преподавания дисциплины «Психология общения» средствами дистанционного обучения на кафедре педагогики и психологии Национального фармацевтического университета. Сделан анализ преимуществ и недостатков дистанционного изучения дисциплины. Представлено дисциплину с помощью программного обеспечения Moodle для студентов специальности 226 «Фармация» дистанционной формы обучения.
The article reveals the features and experience of teaching the discipline «Psychology of communication» by means of distance learning at the Department of Pedagogy and Psychology of the National Pharmaceutical University. The analysis of the advantages and disadvantages of distance learning of the discipline is made. Submitted discipline with the help of Moodle software for students of specialty 226 «Pharmacy» of distance learning.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/16112
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри педагогiки та психологiї IПКСФ
Наукові публікації кафедри фундаментальних та суспільно-гуманітарних наук

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття Кайдалова Шаповалова 2018.pdf923,22 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.