Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/1621
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМнушко, З. Н.-
dc.contributor.authorДихтярева, Н. М.-
dc.contributor.authorМнушко, З. М.-
dc.contributor.authorДіхтярьова, Н. М.-
dc.contributor.authorMnushko, Z. N.-
dc.contributor.authorDihtyarova, N. M.-
dc.date.accessioned2012-05-23T12:59:57Z-
dc.date.available2012-05-23T12:59:57Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationМнушко, З. Н. Менеджмент и маркетинг в фармации. Ч. I. Менеджмент в фармации : учеб. для студентов вузов / З. Н. Мнушко, Н. М. Дихтярова ; под ред. З. Н. Мнушко. – Х. : Изд-во НФаУ : Золотые страницы, 2007. – 360 с.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/1621-
dc.description.abstractВ учебнике приведены основные теоретические положения менеджмента, а также особенности управления, предпринимательской и коммуникационной деятельности, кадрового менеджмента, отечественного и зарубежного права субъектов хозяйствования в фармации. Описаны принципы фармацевтической этики и деонтологии, общения с посетителями аптек, подходы и критерии оценки эффективности работы фармацевтических организаций. Предназначен для отечественных и иностранных студентов фармацевтических учебных заведений.en_US
dc.description.abstractУ підручнику наведено основні теоретичні положення менеджменту, а також особливості управління, підприємницької і комунікативної діяльності, кадрового менеджменту, вітчизняного і зарубіжного права суб'єктів господарювання в фармації. Описано принципи фармацевтичної етики і деонтології, спілкування з відвідувачами аптек, підходи і критерії оцінки ефективності роботи фармацевтичних організацій. Призначений для вітчизняних і іноземних студентів фармацевтичних навчальних закладів.en_US
dc.description.abstractThe tutorial provides basic theoretical principles of management and control features, business and communication, personnel management, domestic and foreign business entities in the right pharmacy. The principles of pharmaceutical ethics and ethics, communication with visitors pharmacies, approaches and criteria for evaluating the effectiveness of pharmaceutical organizations. Designed for both domestic and foreign students of pharmaceutical education.en_US
dc.language.isoruen_US
dc.publisherНаціональний фармацевтичний університетen_US
dc.subjectменеджмент в фармацииen_US
dc.subjectменеджмент у фармаціїen_US
dc.subjectmanagement in Pharmacyen_US
dc.titleМенеджмент и маркетинг в фармации. Часть I. Менеджмент в фармацииen_US
dc.title.alternativeМенеджмент та маркетинг у фармації. Частина I. Менеджмент у фармаціїen_US
dc.title.alternativeManagement and marketing in pharmacy. Part I. Management in Pharmacyen_US
dc.typeBooken_US
Розташовується у зібраннях:Навчальні видання кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ММФ рус_1 часть.pdf682,21 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.