Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/16800
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorKotvitska, A. A.-
dc.contributor.authorKostiuk, V. G.-
dc.contributor.authorКотвіцька, А. А.-
dc.contributor.authorКотвицкая, А. А.-
dc.contributor.authorКостюк, В. Г.-
dc.date.accessioned2018-11-22T09:29:29Z-
dc.date.available2018-11-22T09:29:29Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationKotvitska, A. A. Scientific substantiation of the product range renewal model for manufacturing pharmaceutical enterprise / A. A. Kotvitska, V. G. Kostiuk // ScienceRise: Pharmaceutical Science. - 2017. - № 6 (10). - С. 52-55.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/16800-
dc.description.abstractУ сучасних умовах загострення конкуренції на вітчизняному фармацевтичному ринку, збільшення вар-тості наукових розробок та інвестицій ФП, підвищення рівня вимог і потреб споживачів ЛЗ, викорис-тання вітчизняними виробниками ліків інноваційних підходів до формування товарного асортименту, який дозволить забезпечити підприємству стійку ринкову позицію, економічну стабільність і стратегі-чний розвиток поряд із забезпеченням наявності на ринку України необхідних та доступних ЛЗ вітчиз-няного виробництва набуває особливої актуальності. Мета. Розробка моделі оновлення товарного асортименту на виробничому ФП та її опрацювання на прикладі сегменту нестероїдних протизапальних препаратів. Методи. Під час дослідження використано системний, аналітичний та логічний методи аналізу. Результати. На підставі систематизації одержаних результатів організаційно-економічних, маркети-нгових та фармакоекономічних досліджень фармацевтичного ринку обґрунтовано та розроблено мо-дель оновлення товарного асортименту на виробничому ФП, що складається з п’яти послідовних ета-пів. Кожний етап запропонованої моделі передбачає проведення наукових досліджень організаційно-економічного спрямування та визначення результативних показників. Висновки. Розроблена модель оновлення товарного асортименту на виробничому ФП може бути реко-мендована як ефективна система підтримки прийняття фармацевтичною організацією обґрунтованих управлінських рішень у сфері маркетингу, що, на нашу думку, дозволить зменшити витрати і значно пі-двищить ефективність її діяльності.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.subjectфармацевтичне підприємствоuk_UA
dc.subjectмаркетингові дослідженняuk_UA
dc.subjectтоварний асортиментuk_UA
dc.subjectфармацевтичний ринокuk_UA
dc.titleScientific substantiation of the product range renewal model for manufacturing pharmaceutical enterpriseuk_UA
dc.title.alternativeНаукове обґрунтування моделі оновлення товарного асортименту на виробничому фармацевтичному підприємствіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації А. А. Котвіцької
Наукові публікації кафедри соціальної фармації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
119926-255907-1-PB.pdf344,12 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.