Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/17199
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorМнушко, З. М.-
dc.contributor.authorМнушко, З. Н.-
dc.contributor.authorMnushko, Z. M.-
dc.contributor.authorБабічева, Г. С.-
dc.contributor.authorБабичева, А. С.-
dc.contributor.authorBabicheva, G. S.-
dc.date.accessioned2018-12-11T13:51:53Z-
dc.date.available2018-12-11T13:51:53Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationМнушко, З. М. Комплексний підхід до визначення маркетингових завдань аптечних мереж / З. М. Мнушко, Г. С. Бабічева // Управління, економіка та забезпечення якості в фармації. – 2008. – Т. 1, № 1. – С. 15–21.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/17199-
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectаптечні мережіuk_UA
dc.subjectмаркетингові завданняuk_UA
dc.subjectмаркетингові функціїuk_UA
dc.subjectаптечные сетиuk_UA
dc.subjectмаркетинговые задачиuk_UA
dc.subjectмаркетинговые функцииuk_UA
dc.subjectpharmacy chainsuk_UA
dc.subjectmarketing tasksuk_UA
dc.subjectmarketing functionsuk_UA
dc.titleКомплексний підхід до визначення маркетингових завдань аптечних мережuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри ФММ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
15-21.pdf179,95 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.