Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/17386
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorБабічева, Г. С.-
dc.contributor.authorБабичева, А. С.-
dc.contributor.authorBabicheva, G. S.-
dc.date.accessioned2018-12-14T10:33:42Z-
dc.date.available2018-12-14T10:33:42Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationБабічева, Г. С. Маркетингові функції в управлінні фармацевтичними оптово-роздрібними об’єднаннями / Г. С. Бабічева, З. М. Мнушко // Актуальні питання створення нових лікарських засобів : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. студ. та молодих вчених, м. Харків, 16-17 квіт. 2008 р. – Х. : Вид-во НФаУ, 2008. – С. 268.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/17386-
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectмаркетинговi функцiїuk_UA
dc.subjectмаркетинговые функцииuk_UA
dc.subjectmarketing functionsuk_UA
dc.subjectфармацевтичні оптово-роздрібні об'єднанняuk_UA
dc.subjectфармацевтические оптово-розничные объединенияuk_UA
dc.subjectpharmaceutical wholesale and retail associationsuk_UA
dc.titleМаркетингові функції в управлінні фармацевтичними оптово-роздрібними об’єднаннямиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.