Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/17386
Назва: Маркетингові функції в управлінні фармацевтичними оптово-роздрібними об’єднаннями
Автори: Бабічева, Г. С.
Бабичева, А. С.
Babicheva, G. S.
Теми: маркетинговi функцiї;маркетинговые функции;marketing functions;фармацевтичні оптово-роздрібні об'єднання;фармацевтические оптово-розничные объединения;pharmaceutical wholesale and retail associations
Дата публікації: 2008
Бібліографічний опис: Бабічева, Г. С. Маркетингові функції в управлінні фармацевтичними оптово-роздрібними об’єднаннями / Г. С. Бабічева, З. М. Мнушко // Актуальні питання створення нових лікарських засобів : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. студ. та молодих вчених, м. Харків, 16-17 квіт. 2008 р. – Х. : Вид-во НФаУ, 2008. – С. 268.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/17386
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.