Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/17386
Название: Маркетингові функції в управлінні фармацевтичними оптово-роздрібними об’єднаннями
Авторы: Бабічева, Г. С.
Бабичева, А. С.
Babicheva, G. S.
Ключевые слова: маркетинговi функцiї;маркетинговые функции;marketing functions;фармацевтичні оптово-роздрібні об'єднання;фармацевтические оптово-розничные объединения;pharmaceutical wholesale and retail associations
Дата публикации: 2008
Библиографическое описание: Бабічева, Г. С. Маркетингові функції в управлінні фармацевтичними оптово-роздрібними об’єднаннями / Г. С. Бабічева, З. М. Мнушко // Актуальні питання створення нових лікарських засобів : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. студ. та молодих вчених, м. Харків, 16-17 квіт. 2008 р. – Х. : Вид-во НФаУ, 2008. – С. 268.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/17386
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри ФММ



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.