Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/17386
Title: Маркетингові функції в управлінні фармацевтичними оптово-роздрібними об’єднаннями
Authors: Бабічева, Г. С.
Бабичева, А. С.
Babicheva, G. S.
Keywords: маркетинговi функцiї;маркетинговые функции;marketing functions;фармацевтичні оптово-роздрібні об'єднання;фармацевтические оптово-розничные объединения;pharmaceutical wholesale and retail associations
Issue Date: 2008
Bibliographic description (Ukraine): Бабічева, Г. С. Маркетингові функції в управлінні фармацевтичними оптово-роздрібними об’єднаннями / Г. С. Бабічева, З. М. Мнушко // Актуальні питання створення нових лікарських засобів : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. студ. та молодих вчених, м. Харків, 16-17 квіт. 2008 р. – Х. : Вид-во НФаУ, 2008. – С. 268.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/17386
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.