Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/18105
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПестун, I. В.-
dc.contributor.authorПестун, И. В.-
dc.contributor.authorPestun, I. V.-
dc.contributor.authorКуденко, К. С.-
dc.contributor.authorKudenko, K. S.-
dc.date.accessioned2019-02-25T08:29:47Z-
dc.date.available2019-02-25T08:29:47Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationПестун, I. В. Оцінка ефективності комплексу маркетингу товару / I. В. Пестун, К. С. Куденко // Актуальні проблеми розвитку галузевої економіки та логістики : матеріали VІ наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Харків, 25-26 жовт. 2018 р. - Х., 2018. - С. 105-106.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/18105-
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectмаркетинг підприємстваuk_UA
dc.subjectмаркетинг предприятияuk_UA
dc.titleОцінка ефективності комплексу маркетингу товаруuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
105-106.pdf622,08 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.