Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/18229
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСлободянюк, М. М.-
dc.contributor.authorСлободянюк, Н. Н.-
dc.contributor.authorSlobodyanyuk, M. M.-
dc.contributor.authorСамборський, О. С.-
dc.contributor.authorSamborskiy, O. S.-
dc.date.accessioned2019-02-28T09:21:28Z-
dc.date.available2019-02-28T09:21:28Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationСлободянюк, М. М. Маркетинговий підхід до аналізу партнерських відносин у виробництві та просуванні нових лікарських засобів до споживача / М. М. Слободянюк, О. С. Самборський // Актуальні проблеми розвитку галузевої економіки та логістики : матеріали VІ наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Харків, 25-26 жовт. 2018 р. - Х., 2018. - С. 109-110.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/18229-
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectлікарські засобиuk_UA
dc.subjectлекарственные средстваuk_UA
dc.subjectmedicinesuk_UA
dc.titleМаркетинговий підхід до аналізу партнерських відносин у виробництві та просуванні нових лікарських засобів до споживачаuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
109-110.pdf622,1 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.