Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/19145
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСуріков, О. О.-
dc.contributor.authorСуриков, А. А.-
dc.contributor.authorSurikov, O. O.-
dc.contributor.authorСурікова, І. О.-
dc.contributor.authorСурикова, И. А.-
dc.contributor.authorSurikova, I. O.-
dc.contributor.authorГоріздра, І. А.-
dc.contributor.authorГориздра, И. А.-
dc.contributor.authorGorizdra, I. A.-
dc.date.accessioned2019-08-06T08:38:21Z-
dc.date.available2019-08-06T08:38:21Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationСуріков, О. О. Аналіз ролі фармацевтичної інформації у системі фармацевтичного маркетингу / О. О. Суріков, І. О. Сурікова, І. А. Горіздра // Соціальна фармація: стан, проблеми та перспективи : матеріали V Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., м. Харків, 25-26 квіт. 2019 р. – Харків : НФаУ, 2019. – С. 312-315.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/19145-
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectфармацевтична інформаціяuk_UA
dc.subjectфармацевтическая информацияuk_UA
dc.subjectpharmaceutical informationuk_UA
dc.subjectфармацевтичний маркетингuk_UA
dc.subjectфармацевтический маркетингuk_UA
dc.subjectpharmaceutical marketinguk_UA
dc.titleАналіз ролі фармацевтичної інформації у системі фармацевтичного маркетингуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій кафедри соціальної фармації
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
312-315.pdf351,82 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.